piątek, 20 stycznia 2012

DUZOOOO nowosci !!

Wczoraj zrobilam male zakupy i zaopatrzylam sie w:
- Fimo liquid,
- pudeleczko drewniane ( mam pomysl na jego ozdobienie),
- 5 kostek Fimo soft,
- koraliki rozowo-fioletowe, oraz trzy typu pandora i jeden drewniany,
- buteleczke i niebieska żylke.







































A teraz zakupy, ktore zrobilam dzisiaj , do stworzenia bransoletki:
- rozne koraliki, strasznie slodkie ^^
- filc
- sznureczki


















Prace z nabytych materialow ( bedzie ich jeszcze wiecej, mam mnostwo pomyslow ;) )
- lody x2
- paczki x2
- ciacho z bita smietana oraz drozdzowka.
( bardzo przepraszam za brak blizszych zdjec, paczkow i ciastka, czekalam az sie upieka, a w tym czasie wpadl mi aparat do wody ( przypadek ) ).















Big smile, pleas xD.












Paaaa ^^

3 komentarze:

  1. zazdroszczę takich dużych zakupów :D a modeliniaki słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje ;D. Niestety zakupy byly bardzo kosztowne, ale sie oplacaly ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj sobie machnęłam małe zakupki :d

    OdpowiedzUsuń